15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

دستگاه تست خمش بر محور استوانه ای

قیمت محصول

7,400,000 تومان

این یک کالای تخصصی است برای دریافت مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

حمل و نقل کالا
حمل و نقل کالا

معرفی محصول

دستگاه تست خمش بر محور استوانه ای

دستگاه تست خمش بر محور استوانه ای مطاابق با استانداردهای ISO, DIN, ASTM, NF , BS برای تعیین درصد افزایش طول پوشش رنگ و خاصیّت الاستیسیته رنگ(چسبندگی) روکشها از طریق خم کردن قطعه آزمایشی بر روی استوانه های متعدد و مشاهده انعطاف پذیری و یا ترک خوردگـــی و پوستــه شدن می باشد. این تجهیز با سایز سیلندر Metric Version: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 13, 16, 20, 25, and 32mm مانند سنبه استوانه الکومتر 1500 بر روی پایه است که میتواند حالت های روی نمونه سطوح را تعیین نماید.

تجهیزات تست فیزیکی رنگ و سایز تجهیزات باکیفیت دیگر در زمینه تجهیزات تست غیر مخرب را با نازل ترین قیمت و گارانتی از طریق تماس با مشاورین مجموعه بازرگانی ان دی تی کالا NDTKALA تهیه و تامین نمائید.

 

کاتالوگ دستگاه تست خمش

 

روش کار دستگاه تست خمش:

روش تست اهرم مکانیزم خمشی به سمت چپ (در مقابل دستگیره چرخشی سیاه) چرخانده می شود. این حرکت، ظرف سنبه را آزاد می کند. سنبه مورد نیاز در جای خود قرار می گیرد. ورق آزمایش به صورت عمودی بین سنبه و غلتک های فشار (با پوشش رو به اهرم خمشی) قرار می گیرد و بین فک های گیره ای که در زیر قرار دارد فشار داده می شود.

برای اجازه دادن به تنظیم واحد گیره، فک های گیره نباید در این مرحله کاملاً سفت شوند. دستگیره چرخشی سیاه رنگ را بکشید تا ورق تست درج شده را با واحد گیره از طریق میله های راهنما در موقعیت خود در برابر سنبه بلغزانید. سپس دستگیره چرخشی مشکی را کاملاً سفت کنید تا واحد گیره با ورق تست در این موقعیت ثابت شود.

 

 

اطلاعات بیشتر

نام

دستگاه تست خمش بر محور استوانه ای

نوع

صنعتی

رنگ

استیل

جنس

فولاد ضدزنگ

گارانتی

1 ساله

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تست خمش بر محور استوانه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.